Mine største opplevelser er i fjellet. Dette mektige ustyrlige, der man ikke kan gjøre annet enn å føye seg etter kreftene. Det å komme så høyt opp at man ser landskap langt borte, langt nede, og likevel kan se oppover i det uendelige. Å la seg imponere av balansen av farger som alltid harmonerer, uforstyrret av menneskelig synsing. Og der oppe, i det øyeblikket; - føler man at man seirer over seg selv. At man er stor i seg selv, men liten i sammenhengen.



mandag 25. april 2016

Purple Rain


Jeg går min vanlige trimrunde rundt Aureivatnet, den som jeg går når jeg har for dårlig tid til annet. Denne runden har blitt dagligdags, takket være grendalaget som stadig vekk oppgraderer stiene i området. I dag var skyene og været mer dramaqueen enn normalt, kanskje for å hedre poplegenden som døde nylig. Så her et lite Purple Rain for Prince... 

Evt. fiolett. Kan ikke forskjellen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar